fredag 4 juli 2008

Storloppis

Igår var vi på storloppis i Nora. Hela torget var fyllt med loppisbord. Där hittade jag en gammal smörkärna, som jag tänkte skulle vara fin på glasverandan.


En liten kockumstratt till köket.


Äntligen hittade jag ett brödskrin som passar in i köket & som förhoppningsvis håller de små objudna gästerna borta.


En fin gammal tårtspade i nysilver.


När vi kom hem låg den här fina gamla hunden och väntade på oss. Vår snälla granne hade ropat in den på en auktion för några år sedan, men tyckte att den passade mig bättre. Och hundtoka som jag är blev jag jätteglad för den. Tack Monika!


Trevlig Helg på er allesammans!
Kraam Pling

1 kommentar:

Mitt hvite hus sa...

Så mye fint du har funnet på loppis. Har også vært på shopping og handlet.Viser det på bloggen min om noen dager.=)

Klem