onsdag 5 augusti 2009

Fotogenlampa

Igår var jag en sväng till Nora. Kikade in på några loppisar, i lågprisaffären, som hade massor av textilier från Nyblom & Kollén till mycket bra priser & så käka jag Noraglass såklart, mmm va gott!
Loppis på Spåret, är i en gammal tågvagn nere vid sjön. Där hittade jag den här lilla söta porslinshunden, som jag inte kunde motstå. Billig var den också :D


Nora Diversehandel fick jag tag i ett brännarglas till fotogenlampan som jag bytte till mig i helgen.


Bytte skärm med en annan lampa jag har & så här blev det. Jag är mycket nöjd!


Ha de gott! Kraam Pling

1 kommentar:

Madde sa...

Hej Ingela!
Vilken fin fotogenlampa.
Den får du tända i höstrusket och sitta och mysa med vovvarna tätt intill.
Ha det så gott vännen min....jag tittar snart in igen.
Kram Madde