fredag 24 juli 2009

Loppisfynd & taket på plats...

I tisdags var vi en sväng ner till Tidaholm för att hälsa på käre sambons föräldrar & bror med fru. Då passade jag även på att besöka second hand butiken Återbruket. De har så mycket fint till bra priser. Jag har aldrig åkt tomhänt därifrån :)

Hittade det här fina paret, sockerskål & gräddsnipa...


En jättevacker gammal paradhylla, som ska hänga i sovrummet. Så nu är jag på jakt efter en gammal fin kommod att ställa under hyllan.


Å så blev det en fin vit virkad löpare med frans...allt för endast 80:- ett superfynd tycker jag.


Medan jag har legat däckad i ett par dagar i magont, har sambon gjort klart taket på vår jordkällare...nu är "bara" resten kvar :D

Trevlig helg! Kraam Pling

4 kommentarer:

japp sa...

Heeij.. såå mycket fint du fyndat... å duktig har guuben din varit, å stackars du har fått ligga å må dåligt.. trist.
Hoppas du känner dej mycket bättre nu då.

Önskar dej en fin Fredagskväll å många kramar från mej.. Helén.

Viola sa...

Så trist att du är dålig...men fina fynd du gjort ..hyllan och duken var för vackra..och taket ser verkligen så fint ut...krya på dig, och ah det gott, kramen

Mitt hvite hus sa...

Håper du snart blir frisk igjen... Masse flotte fund du har gjort...
En jordkjeller..så spennende .hva bruker dere den til?


God bedring..
Klem Kerstin

MaddeQ sa...

Hej Pling!
Vilka fina loppisfynd.Och nu är taket på plats....skönt va?
Tråkigt att du haft ont i magen.
Det är nog något som går just nu,för min Mamma låg däckad igårkväll av just magont.
Ha det så gott och bamsekram!
Din vän Madde<3