söndag 3 oktober 2010

Sänggavel

Något som jag gillar är att ha projekt på G & nu är det sovrummets tur. Äntligen kan jag nog säga, för det har verkligen tagit sin tid att komma hit. Jag har velat fram & tillbaka å inte kunnat bestämt mig för hur jag vill ha där. Väggarna var ju målade i en rosa färg när vi flyttade in & som jag nu har bestämt mig för att behålla...
Sängens fotgavel & sidostycken har vi tagit bort & monterat ben på resårmadrasserna i stället. På huvudgaveln har vi satt dit panelskiva & pärlstav. I morrn blir det målning av denna.

Fortsättning följer...Tjingeling!

1 kommentar:

Unknown sa...

Nämen, nu blir jag ju nyfiken ;-)

Jag har ett stort problem som du kanske kan hjälpa mig med.

Jag vet inte var jag ska hitta dekorationslister någonstans. På Hedins i Linde har de bara grövre saker och någon enstaka liten list.

När jag bodde i Dalarna brukade jag köpa på Coop Forum i Borlänge för de hade ett jättesortiment av olika sorters mindre lister som man kunde köpa på 2,4 meterslängder.

Har tittat efter liknande på Coop Forum utanför Örebro men där finns absolut inget alls och i Blg finns inget numera när man har Byggmax i närheten.

Så var har ni köpt era pärlstavar och finns där mer dekorationslister att köpa?

Hoppas det blir en härlig vecka för er och visa snart resultatet.

Kraaaaaaaam