tisdag 9 februari 2010

Löpare & mattor

Här på Berga händer inte speciellt mycket för tillfället. Ska måla nattygsborden vita är tänkt, men lusten & tiden väntar på sig :)
Jag har i allafall bytt ut lite textilier i vardagsrummet.
Nya löpare i marin/vit från Nyblom & Kollén, på byrån & på soffbordet & även fönsterbrädena har fått likadana i modell mindre. I fönstren hänger smala längder med linnestruktur i marinblått.


Å på golvet mattor i samma färg & mönster som löparna. Till soffan sydde jag nya fodral till kuddarna av marinblått linnetyg.

Lev väl! Kraam Ingela

6 kommentarer:

Viola sa...

Så himla fint det blev, vårligt...härligt...älskar ju denna kombination på våren, ha en fin dag, kram

Mrs B sa...

Åhh...så fint!!!!:)

Mitt hvite hus sa...

Så kosleig du har det Ingela--

Nydelig farge på veggene...og kommoden din var kjemepfin..

Klem Kerstin

Vintage sa...

Gillar fotot på lo djuret längre ner,måste varit en underbar känsla!Gillar er fina vindfjöjel.Visst är schäfern en underbar hund,blir så glad när jag hittar någon som också har det..Kramar susanne

Min Skattkammare sa...

Marinblått är jättefint!
Det blev hur bra som helst!
Hoppas att allt är bra därborta hos er!
Kram Kicki

Marita sa...

Vad fräscht och fint det blev! Tänk att man aldrig kan ledsna på blått och vitt, det blir så krispigt och fint tillsammans!
kram, Marita