onsdag 8 oktober 2008

Mitt första fynd...

...på Tradera gjorde jag i torsdags. Jisses vad spännande & roligt det var. Jag har sökt på nätet efter märkböcker men ej hittat något, men i torsdag hamnade jag på Tradera och det var bara ett par timmar kvar på den auktionen. Så jag hakade på & vann budgivningen på två stycken böcker av samma säljare. Visar en av dem, Namna och Brodera...


...som har jättefina olika mönster


...dubbla snirkliga bokstäver


...blomrankor & mera bokstäver


...fina bokstäver med blomrankor


...ja & mycket mer. Jag är jättenöjd med köpet.
Så nu är det bara att sätt igång att brodera. Jag har nog inte broderat sedan jag jobbade natt inom vården på 80-talet, så det ska bli roligt.
Ha de gott! //Pling

4 kommentarer:

Annika sa...

Vilken skatt du hittade.... det är så kul att brodera... vad ska det bli nu då.... vackra kuddar eller???? ha det bra... Annika

Mitt hvite hus sa...

Åååå for et funn =) Dette blir spennende å følge md , hva skal du brodere? Klem Kerstin

Gårdsromantik sa...

Visst är Tradera nervpirrande!

Det brukar finnas lite märkböcker då och då. Dom är så fina.

Kram Maud

Åsa sa...

Vilka fina mönster du hittade. Tradera är kul men farligt...man blir där så länge. Håller själv på letar mönster på bokstäver till min symaskin. Några finns i dataprogrammet jag köpt men ändå inte riktigt vad jag letar efter.
Kram Åsa