söndag 25 juli 2010

Spets, rosor & monogram.

Inne i matrummet har jag bytt gardiner ett antal gånger sedan vi flyttade hit, men har aldrig varit riktigt nöjd. Men nu äntligen kom jag fram till hur jag ville ha det! :)
Mormors gamla gardinstång med ringar & klämmor åkte upp & de vita långa spetsgardinerna jag köpte förra året.
Å så hittade jag ett par så fina hiss/1700-talsgardiner med spets, monogram & rosor på, hos Maud med nätbutiken Hjortgården i Kyrkbyn & bloggen Gårdsromatik Havsviken.
Jag är supernöjd!!


Ha de gott! Tjingeling!!

3 kommentarer:

Felix sa...

Vilken fin blogg jag har hittat! Här måste jag titta in flera gånger! Gardinerna är jättefina!

Sommarhälsningar
Elisabet

Mitt hvite hus sa...

Virkelig flotte gardiner du har fått deg...skjønner godt du er fornøyd..

Klemmer =)

Marita sa...

Jamen du vad fint det blev!! Verkligen helt underbart vackert!! Jag håller också på och krånglar med mitt matsalsfönster...får inte heller till det med gardinerna så att jag blir nöjd...men det är bara att kämpa på! Skam den som ger sig! Nu ser jag ju dessutom att det lönar sig att fortsätta leta!
kram, Marita