måndag 1 juni 2009

Tallrikshylla

En dag i förra veckan var jag en sväng till Nostalgibyn i Hosta & där på loppisen hittade jag en tallrikshylla. Har funderat ett tag på att flytta den större hyllan jag har i vardagsrummet, in till köket istället, men som tur var så har jag väntat med det.
Den här var trären, så i helgen åkte färgpytsen fram & den blev vit istället. Den andra hyllan i vardagsrummet får sig en omgång den också nu av den vita färgen. Den var äckligt gullaserad, isch!!
Så här blev det i köket...

Här är den förra. Den var lite för liten, tyckte jag. Där fick inte mina gamla Gustafsbergstallrikar plats tyvärr.
Ha de gott i värmen! Kraam Pling

4 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Heisan O=)

Så fin tallerken hylle du har kjøpt deg..og dine tallerken var skjønne...
Ønsker deg en fin uke ;O=)
Klem kerstin

Huset vid ån sa...

Hej! Vilken fin tallrikshylla du fått tag på...Ångrar mig jättemycet att jag inte köpte en på loppiset sist! Må så gott! kram Therese

Annika sa...

Det var en snygg hylla... tänk vad alla fyndar så här på våren.. Kram Annika

Madde sa...

Oj oj oj vad fint det blev.
Har faktiskt också en sån där ute i magasinet kom jag på....
Tack för tipset.
Kram Madde