fredag 13 juni 2008

På loppis besök

Var på loppis härom dagen. Jag hade kollat in på hemsidan och sett att de hade fått in en golvlampa i smide. Har varit på jakt efter en sån och så fanns den där helt plötsligt för bara 175:- :D Ska spreja den svart och så en ny skärm ska den få.




Hittade även ett par tallrikar i blå/vitt, Korgen från Gustavsberg för en tia styck. De har jag ställt i tallrikshyllan i köket.


Och så hade jag spanat in två koppar också, Kristina från Rörstrand för en tjuga styck, så de fick följa med hem och de står också i tallrikshyllan.


Ha de gott! Kraam Pling

7 kommentarer:

hemtrevnad marie sa...

Skojar du...var de röda stolarna verkligen nya...för det priset!!?
Var har du köpt dom???
Kram på dig!

Huset mitt i byn sa...

Dret var inte dåliga saker du har fyndat......

Pernilla

Huset mitt i byn sa...

Naturligtvis ska det vara DET!!

Kerstin sa...

Så masse fint du har funnet på loppisen:=) jeg ser du har noen herlige hunder:=)

Ønsker deg en fin kveld!

Magny sa...

så mange flotte bilder her... og den koppen er bare underbar!!
kram, magny ~~

nettans lantliga hem sa...

Fina saker du fyndat! jätte fina koppar , jag älskar ros porslin
Kram Nettan

Ankan sa...

OJOJ! En gammal bil! Ja de är verkligen vackra!
Jag gillar dina mysiga sittplatser i trädgården! Och vad vackra dynor och duk du sytt med rosenmotiv!
Kaffekopppen med rosor var också vacker, jag älskar rosor!
Ha en trevlig och avkopplande midsommar!