fredag 13 juni 2008

På loppis besök

Var på loppis härom dagen. Jag hade kollat in på hemsidan och sett att de hade fått in en golvlampa i smide. Har varit på jakt efter en sån och så fanns den där helt plötsligt för bara 175:- :D Ska spreja den svart och så en ny skärm ska den få.




Hittade även ett par tallrikar i blå/vitt, Korgen från Gustavsberg för en tia styck. De har jag ställt i tallrikshyllan i köket.


Och så hade jag spanat in två koppar också, Kristina från Rörstrand för en tjuga styck, så de fick följa med hem och de står också i tallrikshyllan.


Ha de gott! Kraam Pling

7 kommentarer:

hemtrevnad marie sa...

Skojar du...var de röda stolarna verkligen nya...för det priset!!?
Var har du köpt dom???
Kram på dig!

Anonym sa...

Dret var inte dåliga saker du har fyndat......

Pernilla

Anonym sa...

Naturligtvis ska det vara DET!!

Mitt hvite hus sa...

Så masse fint du har funnet på loppisen:=) jeg ser du har noen herlige hunder:=)

Ønsker deg en fin kveld!

Magdalena sa...

så mange flotte bilder her... og den koppen er bare underbar!!
kram, magny ~~

nettans lantliga hem sa...

Fina saker du fyndat! jätte fina koppar , jag älskar ros porslin
Kram Nettan

Ankan sa...

OJOJ! En gammal bil! Ja de är verkligen vackra!
Jag gillar dina mysiga sittplatser i trädgården! Och vad vackra dynor och duk du sytt med rosenmotiv!
Kaffekopppen med rosor var också vacker, jag älskar rosor!
Ha en trevlig och avkopplande midsommar!